PPC reklama

PPC reklama vám zlepší návštěvnost

Provozujete vlastní e-shop a stále nejste spokojení s jeho návštěvností? Máte dost dobře zvládnuté SEO, takže návštěvnost zatím generujete jen z vyhledávačů, a to nejčastěji Googlu a Seznamu. Ale není to ono. Chtělo by to ještě na návštěvnosti zapracovat. Jedna z cest, jak zvýšit počet zákazníků ve vašem e-shopu, je začít využívat internetové reklamy – například platbu za kliknutí. S PPC reklamou Praha zprovozníte svoji reklamu již během 5 pracovních dnů.

Co je Pay per click

Jeho kouzlo spočívá v tom, že inzerent nezaplatí za každé zobrazení reklamy, ale platí až ve chvíli, kdy na reklamu někdo klikne. Pro vás je zajímavavé také to, že reklamy je možné měřit a plánovat. Navíc si sami určíte maximální cenu za proklik, která je důležitým parametrem při hodnocení PPC systému a podílí se také na tom, jestli se kontextová reklama na určité klíčové slovo zobrazí a na jaké pozici.

Jaké PPC systém existují

Nejznámějším a asi nejvíce celosvětově využívaným systémem je Google AdWords. V České republice spustily své PPC reklamy společnosti Centrum.cz a Seznam.cz. Ovšem prvním systémem byl v Česku eTarget. Svůj marketing ale můžete rozjet i za pomoci sociální sítě Facebook.

Jak správně spravovat reklamu

S trochou zkušeností je možné se pustit do správy reklamy i vlastními silami. Nemáte-li ale dostatek znalostí, je lepší variantou vše okolo svěřit odborníkům. Je to pochopitelné. Ti se většinou dané oblasti věnují delší dobu než vy a vědí, jak to s marketingem vůbec chodí. Prostřednictvím PPC reklamy Brno rozjedete své podnikání rychleji.

Kdo jde s dobou, pak rozhodně cílí na Facebook a jeho 3 miliony uživatelů v České republice. Všichni tito lidé jsou totiž vašimi potenciálními zákazníky, které lze prostřednictvím PPC reklamy Praha oslovit. Na Facebooku můžete využít přesné zacílení reklamy dle pohlaví, bydliště, vzdělání a zájmů vašich návštěvníků.

Sdílet článek